Content retrieved from: https://www.schadeautos.nl/ru/damaged/passenger-cars/aiways-u5-63kwh-showroom-acc-360-navi-8-bijtelling/o/1410283.
![Це важливо знати кожному власнику автомобіля. Поговоримо про ланцюговий ГРМ](https://pcar.com.ua/wp-content/uploads/2022/09/zamina_grm-1170x500.jpg)
Чому на однакових автомобілях хтось замінює ланцюг на пробігу 60т км, а хтось на 200-300т. км? З чим це пов'язано? ⠀ Почнемо з того, що довготривалі ланцюги вигідні тільки одній людині – власнику автомобіля, виробнику це не вигідно. Причому справа не тільки в банальному маркетингу (щоб швидше продали старе авто та купили нове), але ще [...]
![Давайте трохи про страшне: масляне голодування](https://pcar.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/01-1170x500.jpg)
Це не тоді, коли просто не вистачає одного літра і машина просить його долити, а тоді, коли деталі, що труться, залишилися без мастила і почався сильний фізичний знос. Навіть менше хвилини роботи двигуна в такому режимі вистачить, щоб з ним попрощатися. 3-и поширені причини масляного голодування: Несправність масляного насоса, звідси низький тиск масла і [...]
![Що таке КВКГ, як працює і що буде, якщо забити на несправність](https://pcar.com.ua/wp-content/uploads/2022/09/pcar_news_1006-1170x500.jpg)
КВКГ – Клапан Вентиляції Картерних Газів! Почну з ознак несправності, які можна помітити самостійно: на дизельних двигунах майже ніяких. Хіба що може збільшитися витрата олії через течі у впуску та масляної плівки навколо клапана. У бензинових все барвистіше – погіршення динаміки, збільшення витрати палива, нерівномірна робота мотора, чорний дим із труби та підвищена витрата олії. [...]